September 26, 2014

Contest untuk readers blog Tinta Felix

Wahhhoo tengah perasan skang ni coz readers dah exceed 100 setiap hari. Tak sangka blog meroyan ni pon ade yg sudi mai tengok2. Entry paling pakat baca sememangnya entry Bandung yg aku pi awai tahun ni. Suka sunggoh naa orang Malaysia ni pi bandung. So sorry la aku tak review banyak pasai shopping. Aku fail bab tu, tambah plak aku super cerewet and fussy bab beli belah. Kadang baik takyah gi shopping if melancong, kat Malaysia pon bersusun tempat shopping yg aku x penah pi lagi.


Since aku over excited n jakun tgok korang dok mai baca sini, aku tepike nak buat contest. Contest ape? Mestilaa pasai cerita trebel aku yg dok meluah perasaan dalam blog ni. Hokey3 aku tau blog org len 1hari 1juta visitors, x heran pon. Tak kira aku nak jugak syok sorang2. At least aku syok sorang2 pon aku bagi hadiah ape? Banyak sebenir lebih2an korea, bandung, beijing, Aussie kat umah aku tu. Fm, kcen, table cloth, mug, tumbler. Lagi bagus aku bagi korang kan drpada dok teperuk dalam plastik.

Korang nak x? Tak kisah? Tak nak sudah. Aku tanya sesapa yg nak jee. Kalo nak, tinggal la comment kt bwh ni. Kalo ramai bekenan... aku buat. Kalo xde, nak buat apenyer habuk je laa...

So komen2 plizzz

No comments:

Post a Comment