February 17, 2014

Life achievement: Crispy Donut, Buns and Unlocking Gadget Mystery

Tajuk oh my english wa cakap luu! Hahahh.. siriesli aku seriesli nak borak pasal benda yang siriesli trivial dan sia2 for most people. Why??? Aku baru berjaya buat donut dan bun pertama seumur 30 taun hidup dan jugak baru berjaya unlock camera phone yang rupe2nyer terlocked for sevrel sebab tekan sleep button. Haiseyyyh!

Keciknyalah dunia seorang aku. Benda camni pon nak beriya tempek buat entry kan an ann. Hidup itu wonderful wut? Worthy or not kejayaan kita, kita yang tentukan. Tak perlu hidop untuk orang lain peeps. Jangan riso haku takkan tempek resepi kat sini coz aku pon dah lupa ape yg aku baling dan tenyeh2. Aku terus buka kedai roti je nanti and tempek promo kat sini huahuhuuu!!

Aku tulis ni dengan aim if ada hari2 yang aku suffer or cedeyyy2.. bolela aku belek2 entry ni and ingat balik camno benda kecik cam ni can actually drive my spirit sky high. Banding dengan berjaya capai expectation orang dan kena puji berminit2 after buat kerja yg stressful selama berbolan bolannn. I like my donuts and buns more! Oh my english lagi...