May 9, 2015

AirAsia.. Refund Tix Gwa Please!?

Tunggu punya tunggu punya tunggu.. dapat tunggu je ler. Bila agaknya anak2 buah en tony nak refund tix return ke nagoya aku ni yek? Kalo hampa x tau, AA da kensel flite route ke Nagoya berkuatkuasa Mac/ April 2015. Sector rugi kot, x ramai orang nk pg. Aku je kot yg nak gi, so deme kensel teruih.. patut aku da terbang 2April ritu, da men cak cakkk dgn sakura. Sakura dalam tidoq ajooo.



Email kata bole refund dah berbulan. Email aku reply confirm nk refund pon berbulan. Lamo bonar queue nak bayor aku ni. Time aku x complete bayau bole pulak beria tepon email bagai. Bila derang yg kene bayau, bole jalannnn. Sunyi krekk kerrekkkk. Try cal customer sebis or sembang online dgn miss red manjang bz bz bz bz bz zzzzzz......!

Sapa2 penah ade pengalaman mintak AA refund tix? Berapa lama mau tunggu daaa. Haku nak beli tix g tempat lain pon x brani. Yer laa, kang jd lagi mau botak kepala tunggu det refund. Lamo dahh ni

Attoiiii

No comments:

Post a Comment