May 28, 2013

TIPS: Fesyen muslimah??? Errww

Haa kontobesi tak tajuk?? Ok ok jangan salah paham ok. Aku pon muslimah jugak. Aku erww erwwwwww tu bcoz skang ni banyak giler stail pesen yang kunun nya muslimah tapi ketat, melekat, tetonjol, tetonggeng, gunung sana, lurah sini. Kalau tak singkat, meleret leret cam lori sampah pulak. Well, lu pike la sendiri tambah2 kalau sendiri yang pakai kakakaaaa.

Pastu satu lagi trend, bila gemuk sikit pakai cam guni baja or plastik sampah saiz xxxl. Bila ilang lemak je, terus pakai kebaya bikini bertudung litup saiz budak sekolah.. Munafik betui! Nak kawen pon cam tuh. Hari biasa bertudung labuh lawa je tapi time kawen sibub selit tudung masuk dalam baju. Nak tunjuk ape ntah! Nak tengok contoh??? Mestilah nak kan kan kann. Jom layan, untuk teladan ye bukan ikutannnnn.

Tudung tapi nampak rambut. Tutup ape ni?
Ok aku xnak cakap pasal dada or leher da memg compom kena cover. Kain pon kena tengok gak, melekat semacam jerr
Mendada lagik...
Pelik tak nape aku rasa x ok?? Dada weii dada kena tutup, aurat tuh!

Say no tu leggingg! Hudohh kott
Ok ni aku xtau nak kata camno. Funny, weird... tutop tapi banyak imaginasi kat situu...
Sorilah fans Yuna tapi again, say no tu legging. Pakai dalam skirt ok kutt
Ni tudung x cukup kain + baju melekat 

Sorryla banyak pic abe google yang aku dah abuse kat sini. Aku nak kredit tapi macam mengaibkan orang la plak kan. Korang google la sendiri conpem belambak pic fesyen kunun muslimah tapi tetttt.. So, jom tengok plak fesyen cemana yang pada hemat aku cukup sifat kemuslimahan nyerr. Aku xla 'A' sangat bab fesyen so xyah la yaols beria nak ngumpat aku plak!
baju g opis. sweet x? Sori sis x kredit pic
Tutup yg cukop sifat. Sori lg x kredit pic
Tutup ape yg perlu tutup.
Cuku sifat. Harap kain x melekat or ketat la kan. Sori lg x kredit pic
Aku tengok fesyen skang ntah ape2 pastu tutup ala kadar. Fesyen designer pon 2x50 tak paham hukum and keluar statement suka suki. Fesyen muslimah wajiblah berkiblatkan agama bukan nafsu or idea2 mengarut. Well, bole je mau nak kreatif, amek idea UAI buat tudung cantik2 guna baldi, gayung dan sewaktu....gagagaaa!!!

No comments:

Post a Comment